Ansatte

Kristine Østmoen

Stilling: Daglig leder
kristine@mollefossen.no

Kristine var med å starte opp Møllefossen i 2006. Fra våren 2014 har hun vært daglig leder i barnehagen. Desember 2016 fullførte hun nasjonal lederutdanning for styrere.

Barkebiller

Stilling: Lærling

Pelle starter som lærling hos oss høsten 2022, i Barne- og ungdomsarbeiderfaget. Han skal i år være på Larveliten, Tusenbein og Barkebiller

Lynn Iversen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Lynn har jobbet hos oss siden 2013. I år jobber hun 100% som pedagogisk medarbeider på avdeling Skaulopper.

Tove Johannesen

Stilling: Vikar

Tove jobber i et vikariat på avdeling Barkebiller fram til april 2024, i en 50% stilling. Hun er ellers fast vikar resten av uka.

Liselinn Schinnes Ødegård

Stilling: Pedagogisk leder

Liselinn Schinnes Ødegård har jobbet hos oss som pedagogisk leder siden 2009. Hun jobber i år 80% på Barkebiller.

Kari Helene Veierland

kari@mollefossen.no

Kari Helene var med på å starte Møllefossen barnehage i 2006. Hun jobber nå 60% på avdeling Barkebiller, som pedagogisk leder.

Larveliten

Turi Elise Kristiansen

turi@mollefossen.no

Turi har jobbet barnehagen siden høsten 2010, og jobber dette året i en 60 % stilling på avdeling Larveliten.

Tove Hoff

tove@mollefossen.no

Tove startet å jobbe i Møllefossen januar 2014, og i år jobber Tove 60% på Larveliten.

Kristine Lauritsen

kristinel@mollefossen.no

Kristine startet hos oss i fast stilling som Barne- og ungdomsarbeider i 2013. Hun jobber 100% på Larveliten.

Anette Holtegård Åmellem

anette@mollefossen.no

Anette startet i fast stilling hos oss høsten 2018. Jobber i år 80% på avdeling Larveliten

Skaulopper

Maria Vannessa Fossan Johansen

Stilling: Lærling

Maria startet som lærling hos oss høsten 2023, hun skal være hos oss i 2 år. I år jobber hun 100% på Skaulopper.

Anita Kristiansen

anita@mollefossen.no

Anita har jobbet fast siden 2006 og jobber dette året i en 80% stilling på Skaulopper, og 20% i åpen barnehage.

Ida Mari Nilsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Ida Mari er engasjert dette barnehageåret i en 60% stilling for å følge opp timer på enkeltbarn. Hun er i tillegg tilkallingsvikar i barnehagen.

Malin Rasmussen

Stilling: Barnehagelærer

Malin startet i fast stilling 1. august 2023. Hun vil jobbe i en 80% stilling som barnehagelærer fordelt på Skaulopper og Tusenbein.

Reidar Lærum

reidar.larum@yahoo.no

Reidar har jobbet hos oss siden 2007, i år jobber han 100 % på Skaulopper.

Anne Merete Nyhus

annemerete@mollefossen.no

Anne Merete startet i fast stilling som pedagogisk leder høsten 2018. i år jobber hun 100% på Skaulopper.

Laila Strand

laila@mollefossen.no

Laila startet å jobbe hos oss i 2022, hun jobber 100% på avdeling Skaulopper.

Tusenbein

Monica Borgersen Fredriksen

monica@mollefossen.no

Monica har vært en del av Møllefossen siden vi startet opp i 2006. Hun jobber i år 60% på Tusenbein og 20% i Åpen barnehage.

Malin Rasmussen

Stilling: Barnehagelærer

Anne Lise Ørmen

annelise@mollefossen.no

Anne Lise har jobbet fast hos oss siden oppstarten i 2006. Hun jobber i år 80 % på Tusenbein.

Kine Steenberg Revetal

kine@mollefossen.no

Kine har jobbet som pedagogisk leder hos oss siden høsten 2010. Hun jobber i år 100% på avdeling Tusenbein.

Susanne Østmoen Kolbjørnsen

Stilling: Pedagogisk leder

Susanne startet i fast jobb hos oss i 2021. Hun er i år 100% pedagogisk leder på Tusenbein.

Vikar

Tove Johannesen