VELKOMMEN TIL NYTT BARNEHAGEÅR!

Så er vi igang igjen!! Vi storkoser oss med å møte hverandre igjen etter sommeren - både de vi kjenner fra før, og de vi skal begynne å bli kjent med. Det er en fryd å se gjensyngleden mellom barna, og den rause måten de tar imot hverandre på.

For de aller nyeste barna er møtet med barnehagen alltid en blandet opplevelse, og vi gjør det vi kan for å trygge både dem og foreldrene i at Møllefossen er et godt sted å være! Det gjør vi først og fremst ved å anerkjenne barnas følelser, og vise at her er det like OK å være litt redd og usikker som det er å være modig og kontrollert.

Vi gleder oss til å bli enda bedre kjent, og kan nesten ikke vente med å finne ut hva det nye barnehageåret har på lur for oss!!