Nå skjer det ting på Tumletoppen!

Referanseområdet vårt på Tumletoppen, i lia like ovenfor barnehagen, er i ferd med å få en fantastisk oppgradering! Grillhytta som reises der oppe gir helt nye muligheter for bruk av området, og vi gleder oss.

Den åttekantede hytta på hele 50 kvm vil være 100 % under tak, med tette, solide vegger og vinduer til alle retninger. Dette blir et supert samlingsted, selvfølgelig med en solid varmekilde i midten.

Vi ser fram til å få et lunt og hyggelig sted å søke ly i på værharde dager, hygge oss med mat og prat, og ta oss en hvil hvis det skulle bli behov for det. Vi tror dessuten at det nye bygget også vil åpne Tumletoppen på en helt ny måte for de yngste barna.

Lavvoen som har stått der oppe blir forøvrig flyttet ned til barnehagens lekeområde, og satt opp på Somletoppen oppe i skogkanten. Et ypperlig tilskuddtil området.

Nå kan bare høstregnet og vinterstormene komme!