Endelig! Utvidelsen av lekeplassen er et faktum.

Vi har fulgt nøye med på det som har skjedd like utenfor gjerdene våre i det siste. Det har vært bygget, planert, jevnet, grøftet og gravd i lange tider; og idag - fredag 28.09 - var det endelig klart for å åpne den nyeste delen av lekeplassen!

At den lune, grønne kroken - med stor sandkasse og nytt huskestativ blir et fantastisk tilskudd til området vårt så vi straks sperrene var fjernet og barna fikk slippe til.

Spesielt sandkassa var som en magnet på gravelystne barn, som endelig kunne sette spaden i skikkelig byggesand. Tett i tett ble de sittende der, konsentrert om byggeprosjekter både hver for seg og sammen. Den nye huska var dessuten kontinuerlig i full sving, og det lille lekehuset fikk beboere på en, to, tre.

Det blir spennende å følge med på hva denne utvidelsen vil gjøre med opplevelsen av utearealene våre framover!