Flaggdag - likevel..

Vi var ikke veldig heldige med været 16. mai - men lot oss ikke stoppe for det. At marsjmusikken og hurraroppene ble akkompagnert av klissvåte gummistøvelhopp ga bare en ekstra dimensjon til barnehagetoget vårt!

Runden i Fredfoss Hageby ble tilbakelagt - som alltid i fin stil og med stor stemning. Foreldre og besteforeldre gjorde sitt til å heie fra sidelinjen, og joda; under romslige regntøyhetter glitret mai-smil og feststemte barneøyne - i år også.

Og det er helt utrolig hvor mange store og små pølsesultne kropper det er plass til under taket i "tunellen" vår! Tett i tett, prate litt, vente litt og le litt sammen av regnværet - før vi er framme ved pølsebordet. Selvom ispinnene kanskje ikke var like fristende som de pleier, smakte de varme pølsene desto bedre.

Det er kanskje i sånne stunder vi føler oss litt ekstra norske. Og det passer vel bra, når det er selveste nasjonaldagen vi feirer;)