Bare litt ganske alminnelig sunn galskap!

Ikke at vi ikke er humørfylte og glade ellers i året; men Møllefossens Gla`uke er fortsatt uka for å ta av litt ekstra...

At latter og glede er noe grunnleggende og viktige menneskelig, har vi visst helt siden Aristoteles... Han kom blant annet med formuleringen; "Av alle levende vesener er mennesket det eneste som kan le".

Denne uka velger barnehagen å markere betydningen av humor litt ekstra, med å sette overskriften "Gla`uke" over de aktivitetene som foregår. Det inspirerer til opp-ned og bak-fram dager, extreme makeover, sydenreiser, hopp og sprett og discodans, og mye mer. Alt for å forsøke å skape enda litt mer latter og glede i hverdagen enn det vi opplever til vanlig (og det sier ikke lite, i en generelt ganske så humørfylt barne- og voksengruppe!)

Gla`uka har vært fast post på årsprogrammet over en tid nå, og heller ikke i år ser det ut til at aktualiteten for en sånn uke er blitt mindre!

"Du spør meg hva jeg ler av, lille venn? Jeg ler fordi jeg lever simpelthen!" (Andre Bjerke)