Ut og lukte på våren!

Stutte, men sterke bein bortover bakken - mysende barneblikk mot himmelen, mot trærne, mot gresset og mot hverandre. Med alle sanser klare til å innta våren, trasker Tusenbeina trofast på tur.

Denne gangen var målet Nypa - den gamle, hoppbakke-ruinen i akkurat passe gangavstand fra barnhagen. Her kommer en enkel og grei rapport, som forteller bittelitt om noen av alle de små opplevelsene som gjør en sånn tur STOR:

Idag har vi gått en nydelig tur i finværet:) Vi gikk til Nypa! På veien skjedde det mye spennende. Vi fant mange fine blomster, pinner og steiner og vi så traktor som kjørte på jordet. Det var gøy å leke litt på Nypa før vi tok fatt på hjemveien.

På veien hjem gikk vi innom bekken ved Trollskogen og kastet stein i vannet, det er gøy!!..også gikk vi over jordet hjem til barnehagen. Vi fikk også hilse på to hester som løp og hadde det gøy i inngjeringa si. Vi var superflinke til å gå!!!!