Møllefossens GLA`UKE 2012

SPRUDLENDE LIVSGLEDE!! Det er en del av visjonen vår - og en del av hverdagen i barnehagen. For å forsterke dette enda litt, setter vi av en uke hvert år til å "ta litt ekstra av" - og nå er det endelig klart igjen, velkommen til GLA-UKA!!

I løpet av uka blir det både fellesfester med pysjamasparty, extreme-makeover og sportydag ute. I tillegg legger teamene opp til egne aktiviteter ut i fra det vi vet barna setter pris på - med opp-ned-moro, indianertur, ballonglek, bollepicknick og mye mer.

De voksne koser seg minst like mye som barna - endelig får alle sammen en mulighet til å kaste hemningene litt, og nyte sunn galskap og helsprøe sprell.

Ingenting er som en god latter, som starter i magen, klukker seg oppover i halsen, bobler i munnhulen og kiler bak leppene - før den triller ut og fyller hele rommet! Le lenger og mer!!