Høstfest- tradisjonen tro

En fin uke i slutten av september gikk mot helg, og hva var vel bedre enn å samle alle foreldre, søsken og besteforeldre til en skikkelig høstfest.

Forventningsfulle barn og voksne hadde forberedt seg til denne dagen. Det hadde blitt bakt havrekjeks og eplemuffins/kake. Larveliten hadde vært og plukket mais hos et par rause besteforeldre, tusen takk! Dessuten hadde vi lært oss BlimE- dansen fra før, og den hadde vi lyst til å vise fram.

Dansen ble fremført foran et ganske stort publikum som var tydelig stolt av barna, de høstet stor og hjertelig applaus.

I år hadde vi valgt å gi et bidrag til "Super- Selma". Et fond som gir kreftsyke barn gode opplevelser. Kreftsaken er jo noe vi alle har fått et nært forhold til det siste året. Da en av våre dyktige vikarer gikk bort i sommer som følge av kreftsykdom. Vi fikk inn hele 3600,-

Noen av barna ville også gjerne prøve "roperten" som en av de voksne brukte til å gi beskjeder. Det startet med en 3-åring som stille og forsiktig kom bort til meg og spurte om å få prøve. Han var ikke den eneste som kunne tenke seg det.